Karibuni!

25 september 2019

Welkom op mijn reisblog!

De komende twee weken gaan we vanuit het Slingeland Ziekenhuis Doetinchem weer met een medisch team naar Tanzania. Vrijdag 27 september vertrekken wij vanaf Schiphol en zullen, na een tussenlanding op Nairobi, de volgende dag landen in Mwanza. Van daaruit reizen we door naar onze eindbestemming, het Sengerema District Hospital.

Ons reisgezelschap bestaat uit onze vaste reisleider Erik Staal (chirurg) en zijn vrouw Jiska (verpleegkundige), Jan Ammann (anesthesioloog), Walter-Jacques van Buuren (gynaecoloog), Moniek Klein Holkenborg (operatieassistent), Joost Binnerts (tropenarts i.o.) en ondergetekende, Ton van Engelenburg (chirurg).

Via deze reisblog zullen wij de geïnteresseerde lezers op de hoogte proberen te houden van onze ervaringen door middel van verhalen en foto's. Reacties op deze weblog zijn natuurlijk van harte welkom!

Kwa heri in Tanzania!                                                                                                                         Ton van Engelenburg

1. Reislogger:
    21 september 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Pa en Ma van Engelenburg:
    25 september 2019
    Goeie reis en zien nu al uit naar de verslagen van een nuttig verblijf.
    Pa en Ma
  3. Susan:
    27 september 2019
    Goede reis en warme groeten aan het team
    In sengerema!
  4. Ans Jansen:
    27 september 2019
    Geweldig wat jullie doen, toppers!!!
    Goede reis!!
  5. Carla:
    Veel succes
  6. Peet:
    27 september 2019
    Goede reis en weer veel succes allemaal
  7. Suzan Piek:
    27 september 2019
    Goede reis. Benieuwd naar jullie verhalen.
  8. Ans Bartels:
    27 september 2019
    Goede reis en veel succes allemaal.
  9. Marlene:
    27 september 2019
    Heel veel succes en een fantastische reis gewenst met elkaar!
  10. Jolanda Kolenbrander:
    Succes allemaal!!!
  11. Carla:
    27 september 2019
    Namens de Receptie / Telefooncentrale wensen wij jullie goede reis en veel succes. Wij volgen de verhalen
  12. Yvonne Venema-van Ewijck:
    27 september 2019
    Succes allemaal voor het goede doel🤗🌺👌
    Ik kijk uit naar het 📸 verslag van jullie acties
  13. Linda:
    27 september 2019
    Goede reis, veel succes, en vergeet niet ook te genieten!😘
  14. Chris:
    27 september 2019
    Goede reis, en veel succes, en ook genieten daar samen.
  15. Bart en Irma:
    27 september 2019
    Allereerrst een hele goede reis en we zitten op het puntje van onze mailbox om jullie te volgen! Heel veel succes de komende 2 weken!!
  16. Caatje:
    27 september 2019
    Allen succes gewenst we houden jullie in de gaten!